Jag behöver verktyg!

Dagen började bra med 80 lyckliga ägg (Pokemon) och fika vid ett pokestopp med sambon. En delikat kanelbulle tillsammans med en god kopp te gjorde inte det hela sämre precis. Det var sen, när jag kom hem som helvetet började. Har bestämt mig för att skicka in ett smakprov på min bok till just Smakprov och de vill ha en PDF med fram och baksida samt några sidors innehåll däremellan. Så långt, ok. Problemet - jag har omslag på en pdf och inlagan på en annan och inget program som kan omvandla dessa båda till något vettigt format att arbeta med. Testade några gratisprogram på webben och det blev inte så bra. Slutade med att jag tröståt några lakritsstänger och skickade in två pdf:er till Smakprov. De lär komma tillbaka. Förhoppningsvis kan jag då finna någon smart person som kan hjälpa mig till rätta. Håll tummarna!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen