Blåkulla får vänta

Kerstin Nedergård Glad påsk
Detta var det närmaste Blåkulla jag kom i dag. Solen sken med det var satan så kallt. Blåsigt och nära noll. Försöker komma på hur jag ska gå min blogg att hamna i sökmotorerna så att man hittar den om man t.ex. googlar mitt namn. Inte lätt det här. "Använd headers" läser jag någonstans och jag lägger in <h1> </h1> runt mitt namn i HTML-koden och bokstäverna blir stora som hus men inte hittar google mig för det.

Jag tillhör släktet rastlösa och drabbades nästan av panik idag när affärerna i city höll stängt. Tack och lov för IKEA i Haparanda. 26 mil t.o.r och level up till 33 i Pokemon go. En bra dag och en Jansson i ugnen, men nu är det slut. I morgon ska jag ha en skrivar-dag. Jag måste fixa till slutet, fick ingen bra respons på det från lärare eller responsgrupp. Själv tycker jag om det men är inte så ego att jag inte kan lyssna på någon annan. Vad jag sedan kommer fram till, det återstår att se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen