Ovanstående är klippt ur Vismas nyhetsbrev som kom i mejlen idag. Mest populära webbinar någonsin, inte illa och det var jag som höll det. Tänk om lika många skulle vilja lyssna på mig berätta om min bok, så glad jag skulle bli. GDPR har blivit en stor del av mitt jobb. Att skriva böcker har varit en livslång dröm. Jag inser nu att jag valt fel genre för mitt skrivande, komedi om döden när jag borde skrivit en långkörare om GDPR och vedermödor istället. Nåja, jag ska inte gråta över spilld mjölk. Mjölk dricker jag för övrigt inte, slutade med det i samma stund jag lärde mig att säga nej. Sambon lagar röding och mandelpotatis i köket och jag håller mig därifrån. Jag följer recept och han improviserar. Därför sitter jag nu med en kopp te framför datorn. Det är lugnast så, för bådas skull.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen