Kan ingen stoppa tiden!?

Det slutar aldrig snurra. Hjärnan på högvarv, huvudet värker, rynkorna sprider sig och sockret gör mig inte längre pigg, bara trött. Bokmanuset har fått ligga stilla på stolen framför fönstret. En snabb tur till IKEA (26 mil t.o.r) och sedan jobb. Det är inte länge kvar nu till 25 maj och GDPR. Rutiner ska skrivas klart och testas, rapporter ska provköras och information ska lämnas. Tråkigt att det går ut över mitt skrivande men man ska inte gråta över spilld mjölk. Nu väntar några veckors intensivt arbete med GDPR men sedan ska jag satsa lite på mig själv. Jag kan inte ens hantera fjärrkontrollen till TV:n längre, jag gör bara fel. Börjar jag bli stressad tro? Fick just en idé till ett nytt manus, Kaffe, kaka och Treo tack!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen