Bibblo tipsar

 Den här veckan tipsade biblioteken i Norrbotten om min bok. Boken finns på flera bibliotek och det går bra att låna den där. Självklart hoppas ju jag, personligen, att det finns lässugna människor som också vill köpa boken. Just nu är manus till bok nummer två på manusbearbetning och jag håller på att förbereda mig på att göra Kaffe, kaka och kremering tack till ljudbok och sedan E-bok. Ett stort hinder i processen är brist på tid, inte bara min utan alla inblandade verkar ha häckarna fulla och det går långsamt fram. Jag får verkligen jobba med mig själv då jag är en person som helst vill vara klar redan innan jag ens börjat, hej och hå, fort ska det gå. Det senare för mig osökt tillbaka till tiden som programmerare på landstinget i Örebro där jag va min dåvarande chef ganska ofta fick höra orden "fort men fel". Nåja, ingen fara på taket, jag kunde börja om från början många gånger och fortfarande komma fram först. Det var då det. Nu kan jag inte börja om för många gånger för då kanske livet hinner ta slut. Hemsk tanke, bort med den.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen