En röst - en bok


Här i Luleå satsar vi stort. Inga småkvittrande i holkarna i år, snarare ett envist kraxande, eller hemska tanke en oändlig outhärdlig tystnad. Ska om en liten stund börja lyssna på lite olika röster med förhoppning att någon ska passa som röst till inspelningen av min bok som nu ska bli ljudbok. Det ska vara en kvinnlig röst det är jag säker på och inte för mycket dialekt såvida ingen av rösterna jag lyssna på pratar på Örebromål för då slår jag till. Så känns det nu, jag kanske ombestämmer mig, det senare ett kvinnligt privilegium. Ska också jobba lite med mitt manus till Kaffe, kaka och gräv ner mig tack i helgen och dessutom snickra ihop en GDPR presentation till ett lunchmöte med Rotary.  Glad påsk alla glada läsare där ute!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen