Det är bara att jobba på

Somnade innan jag hann börja. Det var så skönt i fåtöljen framför fönstret. Soligt och varmt.
Är lite trött idag, packade bokpaket igår och strulade med kassörskan på Coop som inte förstod skillnaden mellan brev och paket. Jag vill att de ska komma fram utan att beställaren ska behöva lösa ut paketet hos postombudet. Kassörskan frågade om innehållet var viktigt!? Hallå, vi pratar om min bok här! Den är s k i t v i k t i g! Fast det är klart, den är nog viktigare för mig än någon annan.

Hade tänkt jobba med manuset till bok nummer två, deadline för inlämning till LTU verkar vara 5 april. Det brinner i knutarna, mycket som ska ändras, men inte nu. Jag orkar inte mer idag. Tar en kopp te och försöker piggna till. Jag behöver komma på en försäljningsstrategi för Kaffe, kaka & kremering tack! Kom och köp räcker nog inte!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen