500 böcker på väg

På måndag anländer femhundra exemplar av min första bok till Luleå. Undrar hur många kartonger det är att bära? Nu hoppas jag att allt blivit rätt, är lite orolig för att jag missat något i korrekturet och så upptäcker någon det och påpekar att Astrid kan inte ha sagt så, hon var nämligen inte ens där.
Astrid, om ni glömt det, är ju huvudpersonen i min bok.

På måndag ska jag ta mått på boken och beställa bokkartonger så jag kan skicka den till alla glada köpare i landet. För ni tänker väl köpa min bok? Jag räknar med det! Vem vet, jag kanske blir berömd en dag. Sent påtänkt säger en del,  men OM, då ska ni vara jävligt glada för att ni köpt en bok i den första upplagan av Kaffe, kaka & kremering tack!  Signering ingår naturligtvis.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen