Radiostjärna för en dag

I dag har jag varit ledig från jobbet och lämnat GDPR åt sidan för en stund och istället ägnat mig åt radioprat och skrivande. Länken till radiopratet kommer här: https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1402662?programid=275
33.45 - 49.45 in i  sändningen kan ni höra mig prata om mina böcker, mitt skrivande och om svårigheten att komma någon vart och bli känd. Skulle vara kul att få tillbaka insatsen i alla fall. 
Jag hann nästan inte komma ut från studion innan telefonen ringde och en mycket 3vlig person hörde av sig.  Någon timma senare var hon här på en kopp kaffe och köpte med sig sex böcker hem. Så kul dag detta har varit. Och den är inte slut än.  Sitter och funderar på hur många tanter som ska dö. I boken jag skriver på alltså.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen