Det är mycket nu

Klockan visar tidig morgon och jag har redan skrivit några timmar på min kommande bok. 31500 ord skrivna så långt. I morgon kommer 1000 nytrycka böcker av min första bok Kaffe, kaka och kremering tack att landa utanför ytterdörren. Klockan 12 ska jag stå på julmarknad i Svartöstaden och sälja mina böcker. På tisdag blir det radiointervju, P4 Norrbotten är kanalen. Nästa helg två dagar julmarknad i Boden och senare två dagar i Småstaden i Piteå. Jag ska hinna med två julbord och en julfest innan jag tar lite ledigt över jul. Vad jag ska göra? Skriva såklart. Drömmer om att någon gång slå igenom som författare. Vilken dröm att kunna skriva varje dag och få betalt. Men dröm är dröm och verklighet en annan, jag lär nog knega på med GDPR ett tag till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen