3vliga möten, skrivande och GDPR


Ser tillbaka på de två senaste veckorna som trots förkylning varit bra. Fyra föredrag på sex dagar, hur tänkte jag?
I Malmö pratade jag om GDPR - en hjärtefråga och varför det är så viktigt med GDPR- det handlar om mig. Träffade före detta kollegor på bilden ser ni en, Catarina. Det var tredje året i rad som jag var på Vismas kunddagar och det är lika roligt varje gång. Har också hunnit prata några timmar retorik och framtidens kommunikation, pratat GDPR med nämnder och kommunstyrelse. Nu har jag slutat prata och skriver på min nya bok, 24000 ord skrivna än så länge. Har också skrivit en sångtext som söker någon som kan skriva musik. Huvudet är fullt utav dravel och jag rimmar på allt. Kan någon få tyst på mig?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen