Väntar fortfarande

Väntar fortfarande på mina boklådor som jag ska skicka böckerna i, men de kommer nog i morgon hoppas jag. Inom 48 timmar lovade leverantören och det har det gått ganska exakt nu.

Väntar också på att det ska ramla in en massa bokbeställningar från höger och vänster.  Du har väl inte missat att du kan beställa via min mejl: Bokvarket@gmail.com.
Funderar du fortfarande, läs det här, det handlar om Astrid, min huvudperson, låter det bekant?:

Det hade lika gärna kunnat vara jag, eller du eller någon du känner.
Någon som inte lever det liv han eller hon egentligen velat leva utan lever och gör de saker som han eller hon förväntas göra, följa kostcirkeln tillexempel.

Den personen kanske är ganska nöjd med sitt liv men inser när livet håller på att ta slut att han eller hon missat några viktiga saker, som att skriva den där boken som man drömde om när man var fortfarande var ung eller göra den där efterlängtade resan med Hurtig-rutten om det bara inte varit så dyrt och om Norge bara legat lite närmare Örebro.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen