GDPR - en utmaning för alla

VISMA - VIP-dagar 2017
GDPR - en utmaning för alla
Hur ska kommun och landsting hantera den nya dataskyddförordningen inom EU som träder i kraft den 25 maj 2018? Kerstin Nedergård är väl insatt i frågan och berättar hur Luleå kommun förbereder sin organisation på de nya kraven.
Medverkande: Kerstin Nedergård - Avdelningschef för Systemförvaltning HR - Luleå kommun


Har berättat för deltagare på konferensen i Stockholm om hur Luleå kommun arbetar med GDPR. På tisdag bär det av till Malmö där jag ska hålla mitt föredrag igen men för en ny publik. Nästa steg är att göra föredraget till ett webbinar.

På torsdag bär det av till Älvsbyn där jag ska prata om min bok. Detta är en del i en föreläsningsserie för seniorer där jag är en av föredragshållarna. Ser fram emot det. Skönt att slippa GDPR för en stund.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen