Kostar det smakar det förhoppningsvis

Sista korrekturläsningen pågår för fullt och är snart klar. Några mindre justeringar och sen tryck i 500 exemplar. Dags också för drabbning med Skatteverket som inte verkar förstå det nödvändiga i att ha F-skattsedel när man ska börja kränga böcker. Lite moment 22 här. Har redan provat en gång och fått nej för att jag inte har någon inkomst i företaget och jag kan inte få bidrag för min bok för att jag inte har F-skattsedel. Sambon ställer upp med halva tryckkostnaden så nu måste ni kära bloggläsare köpa i alla fall hälften av böckerna så att han får tillbaka sina pengar. Sitter just nu och brottas med kapitlen i manus nummer två, sextio procent av manuset ska lämnas in om några veckor. Studentlivet är tufft. I dag fyller jag år och firar mig själv, HURRA HURRA för mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen