4 böcker senare


En helg och fyra böcker senare känner jag mig ganska tom i huvudet. Har påbörjat den teoretiska inlämnings-uppgiften och analyserat mitt manus utifrån tre av böckerna, en återstår. Hade tänkt skriva lite på mitt manus men det finns som inte plats för det just nu, hjärnan är full. En av böckerna tipsar om att ha flera projekt på gång samtidigt, något som passar mig rätt bra. Jag har tänkt skriva en poesibok när jag ändå är på gång. Den ska heta Lyckan finns i spunnet socker. Känner mig ganska nöjd med titeln om jag får säga det själv.
Nu är det nog dags att sätta på en kopp te och sjunka ner i soffan för något kulturellt och viktigt som Bonde söker fru eller Svenska Hollywoodfruar. Ibland måste man ägna sig åt saker där man slipper tänka som t.ex. dokusåpor eller Pokemon Go. Är på nivå 25 för övrigt, på Pokemon alltså. Slå det om ni kan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen