Kulturnatt eller vad?

I helgen var det Kulturnatta i Luleå. Bokbord och författarsamtal. Kan inte låta bli att lägga ut den här bilden därifrån, blir en slags helhet på något vis. Mycket folk och trevliga författarkollegor.

Kände mig så inspirerad att jag i söndags kastade mig i väg till Elgiganten för att köpa en ny bärbar dator, nu ska det skrivas. Idéerna flyger som pingpongbollar i skallen. Dessvärre blev det ingen dator då jag inte kom ihåg vad det var för kontakt på min jättebildskärm som jag ska koppla den bärbara till när jag skriver här hemma. Nu vet jag vad jag har så till helgen börjar jag om igen med handlandet. Hoppas bara att idéerna inte flugit bort och att jag inte glömt att kontakten heter thunderboldt.

Nu väntar bokmässa i Kiruna i mitten på oktober och Bok och Bild i Luleå strax därefter. Jag behöver mer tid!
Nåja, bara tre år och några månader till pension. Förresten apropå tid, varför heter det Kulturnatta när de flesta aktiviteterna verkade vara på dagen?







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen