Tebax - Tedax

Nu var det länge sedan jag skrev på min blogg. Har helt enkelt inte haft energi nog varken för det eller för att marknadsföra min nya bok men snart ska det bli ändring på det. Just nu är jag inne i en hektiskt period på jobbet med revisioner till höger och vänster, här ska kontrolleras om förvaltningar och bolag är i fas med GDPR, den nya dataskyddsförordningen. När det lugnat ner sig ska jag börja marknadsföra min bok, Kaffe, kaka och gräv ner mig tack. Den första boken har snart sålt slut men ännu finns några exemplar kvar.  Det går för runt. Knappt fyra år kvar till pensionen, det är då jag ska börja jobba med allt jag verkligen vill göra bara för min egen skull.  Ingen rast och ingen ro, idéer finns, orken saknas. Funderar lite på att börja fotografera, känns som min grej. Varför inte kombinera med skrivande? Tål att tänka på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen