Nöden har ingen lag

De är väl inte bara jag som svettats i sommar? Outhärdligt hett ute och lika illa inomhus. Hela sommaren har några isklumpar och kallt vatten fläktats in i vardagsrummet. Skrivandet har legat på is till förmån för vatten, glass och regelbundet duschandet. Kan inte säga att jag direkt svalnat av men jag är ren, väldigt ren.
Manuset till Kaffe, kaka och gräv ner mig tack befinner sig nu hos Peo Rask för genomgång. Väntar med spänning på resultatet och med lite mindre spänning på allt jobb som visar sig återstå.
Det finns exemplar kvar av Kaffe, kaka och kremering tack om någon vill läsa en dålig och lättläst historia. Beställ på Bokus eller via min mejl bokvarket@gmail.com.  Du kan också beställa via bokverket.se.
Ha en skön fortsättning på sommaren!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen