Creative talk


 I veckan hade jag det stora nöjet att få delta på ett lunchmöte i form av föredragshållare. Arrangör var Resurscentrum för litteratur och ämnet egenutgivning.  Jag kallade mitt föredrag tanke - ord och fick berätta om hur mitt skrivande började och sedan hela vägen fram till tryckt bok. I mitt fall på mitt eget förlag Bokvärket i Luleå.

Lite nervös var det allt då det var många författare som lyssnade, någon hade gett ut sex böcker och sålt i 20 000 exemplar och finnkärringen, finnpolisen var där. Henne såg jag på TV:n förra veckan i ett inslag från Bokmässan.

Nu väntar Bok och Bild om någon vecka där jag ska sälja min bok, Kaffe, kaka och kremering tack! och faktiskt prata om den på biblioteket. Ska bli kul. Jag kommer att göra vackra paket av min bok, jag menar det är ju snart jul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen